II edycja MB Motors Shooting Day: jak wspieramy młode talenty fotograficzne
W MB Motors wierzymy, że talenty wymagają wsparcia na każdym etapie kariery zawodowej. To przekonanie stało się fundamentem naszego autorskiego projektu MB Motors Shooting Day. W drugiej edycji tego wydarzenia, opartej na idei reverse mentoringu, zgromadziliśmy pięciu młodych i utalentowanych fotografów motoryzacyjnych PHOXPL, Monserrat, Jachu.cars, Sobeczek oraz JCK Shoot, aby razem z nimi tworzyć i uczyć się od siebie nawzajem.
Po raz drugi młodzi mentorzy przekazali nam swoją wiedzę i umiejętności w zakresie fotografii samochodowej realizowanej za pomocą smartfonów. My natomiast podzieliliśmy się naszym doświadczeniem w organizacji eventów zgodnych ze standardami marki Mercedes-Benz, a także zorganizowaliśmy dla nich indywidualną sesje zdjęciową, której bohaterami były samochody elektryczne.
Co zyskują młodzi fotografowie?
Każdy z uczestników otrzymał certyfikat potwierdzający udział w prestiżowym projekcie, co stanowi cenny element w ich portfolio.
Ponadto, zdjęcia wykonane podczas sesji są prezentowane na naszych kanałach komunikacji, co pozwala fotografom dotrzeć do nowej, szerszej grupy odbiorców. Zainteresowanie mediów naszym projektem dodatkowo wzmacnia ich widoczność na rynku, co jest kluczowe na początku kariery zawodowej.
Co zyskujemy my?
Dla nas, MB MotorsShooting Day to nie tylko okazja do wspierania młodych talentów, ale również możliwość uczenia się od nich. Zyskaliśmy świeże spojrzenie na fotografię i nowe techniki codziennego fotografowania naszych samochodów, co mamy nadzieję możecie już zaobserwować w naszych social mediach
Współpraca kluczem do sukcesu
Jednym z kluczowych elementów sukcesu MB Motors Shooting Daysą nasi partnerzy biznesowi. .Firma Arche, z którą współpracujemy od wielu lat, umożliwiła nam realizacji sesji w historycznej Królewskiej Fabryce Papieru w Konstancinie, którą niedługo przywróci do dawnej świetności.
Plener zdjęciowy w Villi la Fleur również w Konstancinie, muzeum prezentującym twórczość polskich artystów związanych z École de Paris, to idealna sceneria do ukazania nowoczesnych samochodów elektrycznych w kontekście sztuki i historii.
Nieocenionym wsparciem był także partner technologiczny Samsung Polska, dzięki któremu wyrównaliśmy szanse fotografów – otrzymali do dyspozycji identyczne modele smartfonów Samsung S24 i S24+. W ten sposób pokazali nam tajniki kadrowania i wyboru optymalnych ustawień aparatu, niezależnie od sprzętu.
Podsumowanie
Drugi MB Motors Shooting Day to nasz kolejny krok w rozwoju młodych talentów i innowacyjne podejście do zarządzania wiedzą. Zarówno uczestnicy projektu, jak i my sami, zyskaliśmy nowe, cenne doświadczenia, które z pewnością przyniosą owoce w przyszłości.