Wyraziste linie oraz dynamiczne proporcje charakteryzują stylistykę nowego GLC. Sportowa prezencja SUV-a przykuwa wzrok zarówno w mieście, jak i poza nim. Jego wnętrze wyznacza nowe standardy, a technologia, multimedia i systemy bezpieczeństwa plasują go w ścisłej czołówce.
W MB Motors poznasz go bliżej. Poznasz i zakochasz się!
Przetestuj GLC jako pierwszy!
Zostaw swoje dane, my skontaktujemy się gdy tylko samochody testowe będą dostępne.
Dowiedz się więcej.
Chcesz poznać szczegóły dotyczące wersji silnikowych, wyposażenia, dostępności lub oferty finansowania? Skontaktuj się z nami:
Skonfiguruj wymarzony pojazd.
Nowy GLC daje ogromne możliwości personalizacji, dzięki którym każdy znajdzie coś dla siebie. Sprawdź już dziś!
Witaj w nowym GLC. Obszerne, wysokiej jakości wnętrze. Tu wszystko służy wyższemu celowi. Ma zapewnić Ci maksymalną wygodę podczas jazdy. Tak fascynująco nowoczesny i inteligentny jak nigdy dotąd. Zajmij miejsce i ciesz się widokiem. Czekają na Ciebie inteligentne funkcje komfortowe, fascynująca koncepcja obsługi i cyfrowe wyświetlacze.
Bezpieczeństwo. Wzorcowe bezpieczeństwo dzięki Mercedes-Benz Intelligent Drive. Mercedes GLC zapewnia odczuwalne odciążenie w stresujących sytuacjach dzięki naszemu założeniu, że każda jazda samochodem Mercedes-Benz powinna być wyjątkowym przeżyciem. Czas, jaki spędzasz za kierownicą, to Twój czas, czas na relaks, czas na naładowanie energii. Wszystko po to, aby bezpiecznie dotrzeć do celu.
Wersje silnikowe.
Nowy GLC SUV od Mercedes-Benz z technologią plug-in hybrid imponuje wysoką wydajnością, krótkim czasem ładowania i zasięgiem elektrycznym odpowiednim do codziennego użytku.
Benzyna
GLC 200 4MATIC ( 204 KM + 123 KM )
GLC 300 4MATIC ( 258 KM + 23 KM )
Diesel
GLC 220 d 4MATIC ( 197 KM + 23 KM)
GLC 300d 4MATIC (wkrótce)
Hybryda
GLC 300e 4MATIC (wkrótce)
GLC 300de 4MATIC (wkrótce)
GLC 400e 4MATIC (wkrótce)
Siedem lat temu Mercedes zaprezentował pierwszą generację samochodów GLC SUV. Od tamtego czasu stała się ona najpopularniejszą linią – to właśnie GLC SUV najczęściej wybierają Klienci. Wygrywa w tym nawet z klasą A. W tym roku Mercedes postanowił przedstawić nowy model. Nowy GLC to połączenie mocy, stylu i możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Ma w sobie coś z klasy C, a także klasy S. Choć nowy, to nadal ten sam, unikalny i wyrazisty GLC SUV, którego pokochali kierowcy na całym świecie.
Wersje nowej generacji GLC są napędzane przez silniki posiadające 4 cylindry. Wszystkie są z naszej obecnej rodziny silników Family of Modular Engines (FAME). Wszystkie są zatem hybrydowe, choć każdy na własny sposób:
Mają moc odpowiednio 197- 313 KM i napęd na 4 koła – 4MATIC. Wśród modeli są zarówno te wymagające ładowania jak i miękkie hybrydy z zamontowaną instalacją 48V oraz wbudowanym rozrusznikoalternatorem ISG. Mercedes ma zamiar rozwijać silniki hybrydowe, by w coraz mniejszym stopniu uzależniać Twoją podróż od paliw kopalnych. Tym samym uczynić ją przyjazną dla Ciebie i planety.
Każda z hybryd plug-in wykorzystuje silnik elektryczny o momencie obrotowym 440 Nm. Ten fakt oraz pojemny akumulator pozwala na przejechanie ponad 100 km w trybie EV. Jeśli zdecydujesz się na jazdę w trybie w pełni elektrycznym – możesz rozpędzić się do nawet 140 km/h. Dla Klientów z większych miast, dojeżdżających do pracy w biurowcach i mających dostęp do punktów ładowania – GLC może działać jako samochód wyłącznie elektryczny. Sam akumulator to autorski projekt Mercedesa. Pełne naładowanie baterii o pojemności 31,2 kWh trwa nawet mniej niż 30 minut.
Nowe modele z serii GLC zachowują swój charakter – zdecydowane, wyraziste kształty, ostre detale oraz elegancki, sportowy charakter nadwozia. Przy jego projektowaniu inspirowano się rozwiązaniami z klasy C. Odświeżony został przód, który od teraz bezpośrednio łączy się z osłoną chłodnicy. Nie zabrakło tu linii AVANTGARDE. Nowością od czasów linii AMG są opcjonalne nakładki nadkoli w kolorze nadwozia. Oferujemy też stopnie, które ułatwiają wsiadanie. Podobnie jak dwuczęściowe lampy o trójwymiarowym wypełnieniu (reflektory LED HIGH Performance), które akcentują optycznie szerokość tylnego pasa. Felgi obręczy kół występują o średnicach 18 – 20 cali. Wszystko to podkreśla elegancki i jednocześnie sportowy charakter Mercedesa GLC.
Jeśli chodzi o estetykę, jest to ewolucja w porównaniu do poprzednika. O 6 cm wydłużyła się karoseria, natomiast nadwozie zmniejszyło o 4 cm. To dodało całości opływowego i bardziej proporcjonalnego kształtu. Wpływa to na komfort jazdy i mniejsze zużycie paliwa. To, co wyróżnia nadwozie GLC to głównie:
Możesz też wybrać 2 rodzaje wyposażenia nadwozia:
W nowych modelach GLC bagażnik ma pojemność aż 600 l – o 50 l więcej niż u poprzedników. Pod podwójną podłogą do dyspozycji jest także dodatkowy schowek na roletę, która przykrywa przewożony bagaż. W ten sposób można zachować funkcjonalność i przestrzeń.
To, co od razu zauważysz po wejściu do wnętrza, to doskonałe wyciszenie. Hałas zewnętrzny powstrzymują szyby z warstwą tłumiącą oraz membraną akustyczna na przedniej szybie. Układ wnętrza nie tylko w tym względzie przypomina topową klasę S. Na środku kokpitu znajduje się pochylony w stronę kierowcy wyświetlacz 11,9 cala. Jest on prosty w obsłudze, a dodatkowo można go rozbudować o rozszerzone funkcjonalności. Wizualnie dostarcza Ci informacji o tym, co dzieje się na drodze – pokazuje znaki drogowe, kierunek jazdy i ostrzeżenia w kwestii zmiany pasa. Także akcentuje pozycję pieszych i pojazdy jadące pod prąd. Wszystko wyświetlane jest w wysokiej jakości dzięki systemowi MBUX. Funkcjami standardowymi i tymi premium możesz sterować za pomocą systemu głosowego Hej Mercedes. Z powodu zwiększenia długości pojazdu, z tyłu jest dużo miejsca dla pasażerów.
W nowych modelach GLC dostępny jest tryb terenowy. Umożliwia on dostęp do kamer 360 stopni zamontowanych tuż pod przodem samochodu. Dzięki temu na ekranie kierowcy możesz łatwo podejrzeć, co dzieje się pod autem i uzyskać informacje m.in. o:
Dostępny jest także kompas i współrzędne geograficzne. Wszystkie funkcje dostępne w ramach trybu terenowego dostępne są z poziomu ekranu centralnego.
Kolejnym atutem nowych modeli to elektromechaniczny wzmacniacz siły hamowania. Jest on niezależny od podciśnienia i elastycznie reaguje do sytuacji na drodze. Automatycznie przełącza się między hamowaniem hydraulicznym i rekuperacją. To pozwala na jeszcze efektywniejsze odzyskiwanie energii niż w przypadku klasycznego, wyłącznie hydraulicznego układu hamulcowego.
Jest tego znacznie więcej, m.in.: