Dzięki trzem długościom pojazdu, standardowej lub podwójnej kabinie kierowcy oraz powierzchni ładunkowej do 9,2 m2, Sprinter Podwozie ze skrzynią ładunkową oferuje imponującą różnorodność. Pojazdy z nowo oferowanym napędem na przednie koła, w porównaniu z modelami wyposażonymi w napęd na koła tylne, odznaczają się korzystną ceną podstawową i dodatkową ładownością. Kierowcy korzystają z inteligentnego systemu obsługi urządzeń dodatkowych i nawigacji oraz modułowego systemu schowków, który można doskonale dostosować do sposobu korzystania z pojazdu, podobnie zresztą jak wybór systemów multimedialnych i wspomagających.
Tyle wersji, ile sposobów transportu ładunków.
Liczne wersje pojazdu i opcje wyposażenia umożliwiają dokładne dostosowanie Sprintera ze skrzynią ładunkową do wykonywanych zadań transportowych. Powierzchnia ładunkowa osiąga swą maksymalną wielkość 9,2 m² w długiej wersji pojazdu ze standardową kabiną. Jeśli decydujące znaczenie ma ładowność, najlepiej wybrać wariant masowy 5500 kg. W standardowej kabinie kierowcy znajdują się miejsca dla maksymalnie trzech osób, natomiast w kabinie podwójnej do miejsca pracy mogą dojeżdżać nawet małe zespoły złożone z maksymalnie siedmiu osób. Dodatkowo z myślą o specjalnych wymogach branżowych można wybrać spośród licznych opcji zabudów o sprawdzonej jakości.
Przegląd różnych wersji Sprintera Podwozie ze skrzynią ładunkową:
- Powierzchnia ładunkowa do 9,2 m²
- Dostępny w wersjach o dopuszczalnej masie całkowitej 3000 kg, 3500 kg, 4100 kg i 5000 kg, dodatkowo liczne możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ładowności, umożliwiające osiągnięcie dopuszczalnej masy całkowitej do 5500 kg
- Maksymalna ładowność przekraczająca 3000 kg w wariancie masowym do 5500 kg
- Dostępny w wersji z napędem na koła przednie, na koła tylne i na wszystkie koła
- Trzy długości pojazdu: kompaktowa, standardowa i długa
- Dwie wersje kabiny kierowcy: standardowa i podwójna