Dzięki czterem długościom pojazdu, trzem wysokościom dachu i pojemności przestrzeni ładunkowej do 17 m3, Sprinter Furgon oferuje imponującą różnorodność. Pojazdy z nowo oferowanym napędem na przednie koła odznaczają się, w porównaniu z modelami wyposażonymi w napęd na koła tylne, korzystną ceną podstawową, dodatkową ładownością i niżej położoną krawędzią załadunkową. Kierowcy korzystają z inteligentnego systemu obsługi urządzeń dodatkowych i nawigacji oraz modułowego systemu schowków, który można doskonale dostosować do sposobu korzystania z pojazdu, podobnie zresztą jak wybór systemów multimedialnych i wspomagających.​

W czasie pracy można jednocześnie dobrze wyglądać!
Nowy Sprinter Furgon wyróżnia się już samym wyglądem: jego design realizuje nowoczesną koncepcję stylistyczną Mercedes-Benz. Także kokpitowi nadano nowy kształt, dzięki czemu zachwyca on inteligentnym, modułowym systemem schowków czy funkcją KEYLESS-START. Praktyczne opcje wyposażenia, takie jak wykładzina z tworzywa sztucznego o zoptymalizowanej masie czy możliwość umieszczania ładunku na nadkolach, umożliwiają precyzyjne dostosowanie przestrzeni ładunkowej do swoich wymagań. Opcjonalne podparcie palet w stopniu pod drzwiami przesuwnymi stabilizuje ładunek i umożliwia jego efektywniejsze zabezpieczenie.

Wymiary.

Długość pojazdu: Kompaktowa

Długość pojazdu: Standardowa

Długość pojazdu:

Długa

Długość pojazdu:
Ekstra długa

Maks. długość przestrzeni ładunkowej: 2607 mm

Maks. długość przestrzeni ładunkowej: 3272 mm

Maks. długość przestrzeni
ładunkowej: 4307 mm

Maks. długość przestrzeni ładunkowej:4707 mm

Maks. wysokość przestrzeni ładunkowej: 1789 mm- 2079 mm*


Maks. wysokość przestrzeni ładunkowej: 1789 mm- 2079 mm*

Maks. wysokość przestrzeni ładunkowej: 2009 mm- 2243 mm

Maks. wysokość przestrzeni ładunkowej: 2009 mm- 2243 mm*

Maks. powierzchnia ładunkowa: 4,357 m2

Maks. powierzchnia ładunkowa: 5,539 m2

Maks. powierzchnia ładunkowa: 6,9 m2

Maks. powierzchnia ładunkowa:7,606 m2

Maks. pojemność przestrzeni ładunkowej: 7,8 m3 8,8 m3*

Maks. pojemność przestrzeni ładunkowej: 9,5m3- 11m3*

Maks. pojemność przestrzeni ładunkowej: 14m3-15,5m3

Maks. pojemność przestrzeni ładunkowej: 15,5m3-17m3*

* w zależności od rodzaju dachu

Sprinter Tourer wyróżnia się już samym wyglądem: jego design realizuje nowoczesną koncepcję stylistyczną Mercedes-Benz. Także kokpitowi nadano nowy kształt, dzięki czemu zachwyca on inteligentnym, modułowym systemem schowków czy funkcją KEYLESS-START. Opcjonalna klimatyzacja dachowa o wysokiej wydajności rozpieszcza osoby znajdujące się w pojeździe przyjemną temperaturą. W powierzchni pasażerskiej z pełną okładziną dostępny jest na życzenie dla każdego rzędu foteli schowek na smartfony z funkcją ładowania przez USB.


Pomocny przy wielu sytuacjach na drodze:

  • Aktywny asystent układu hamulcowego
  • Aktywny asystent utrzymywania odległości DISTRONIC
  • Aktywny asystent utrzymania pasa ruchu
  • Asystent martwego punktu
  • Pakiet parkowania z kamerą 360°/ Kamera cofania z funkcją wyświetlania obrazu w lusterku wstecznym
  • System KEYLESS-START
  • THERMOTRONIC
  • System multimedialny MBUX z ekranem dotykowym o przekątnej 10,25 cala
  • Nawigacja
  • Komfortowy fotel kierowcy

Dzięki trzem długościom pojazdu, standardowej lub podwójnej kabinie kierowcy oraz powierzchni ładunkowej do 9,2 m2, Sprinter Podwozie ze skrzynią ładunkową oferuje imponującą różnorodność. Pojazdy z nowo oferowanym napędem na przednie koła, w porównaniu z modelami wyposażonymi w napęd na koła tylne, odznaczają się korzystną ceną podstawową i dodatkową ładownością. Kierowcy korzystają z inteligentnego systemu obsługi urządzeń dodatkowych i nawigacji oraz modułowego systemu schowków, który można doskonale dostosować do sposobu korzystania z pojazdu, podobnie zresztą jak wybór systemów multimedialnych i wspomagających.


Tyle wersji, ile sposobów transportu ładunków.

Liczne wersje pojazdu i opcje wyposażenia umożliwiają dokładne dostosowanie Sprintera ze skrzynią ładunkową do wykonywanych zadań transportowych. Powierzchnia ładunkowa osiąga swą maksymalną wielkość 9,2 m² w długiej wersji pojazdu ze standardową kabiną. Jeśli decydujące znaczenie ma ładowność, najlepiej wybrać wariant masowy 5500 kg. W standardowej kabinie kierowcy znajdują się miejsca dla maksymalnie trzech osób, natomiast w kabinie podwójnej do miejsca pracy mogą dojeżdżać nawet małe zespoły złożone z maksymalnie siedmiu osób. Dodatkowo z myślą o specjalnych wymogach branżowych można wybrać spośród licznych opcji zabudów o sprawdzonej jakości.

Przegląd różnych wersji Sprintera Podwozie ze skrzynią ładunkową:

  • Powierzchnia ładunkowa do 9,2 m²
  • Dostępny w wersjach o dopuszczalnej masie całkowitej 3000 kg, 3500 kg, 4100 kg i 5000 kg, dodatkowo liczne możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ładowności, umożliwiające osiągnięcie dopuszczalnej masy całkowitej do 5500 kg
  • Maksymalna ładowność przekraczająca 3000 kg w wariancie masowym do 5500 kg
  • Dostępny w wersji z napędem na koła przednie, na koła tylne i na wszystkie koła
  • Trzy długości pojazdu: kompaktowa, standardowa i długa
  • Dwie wersje kabiny kierowcy: standardowa i podwójna


Kabina nowego Sprintera Podwozie do zabudowy wyróżnia się już samym wyglądem ‒ dzięki typowemu dla pojazdów Mercedes-Benz kształtowi osłony chłodnicy oraz nowocześnie zaprojektowanym reflektorom. Także kokpitowi nadano nowy kształt, dzięki czemu zachwyca on doskonałą funkcjonalnością. Przykładem są modułowy system schowków czy funkcja KEYLESS-START. W standardowej kabinie kierowcy do miejsca pracy mogą dojeżdżać maksymalnie trzy osoby, natomiast w kabinie podwójnej – nawet małe zespoły złożone z maksymalnie siedmiu osób. Za kabiną Sprinter Podwoziedo zabudowy o trzech możliwych długościach pojazdu oferuje wiele możliwości rozbudowy i zabudowy specyficznych dla danego zastosowania.

Liczne wersje pojazdu i opcje wyposażenia umożliwiają dokładne dostosowanie Sprintera Podwozie do zabudowy do potrzeb zadania transportowego. Jeśli decydujące znaczenie ma ładowność, najlepiej wybrać wariant masowy 5500 kg. Jako ciągnik siodłowy z wyposażeniem dodatkowym może osiągać dopuszczalną masę całkowitą zestawu do 8750 kg – na przykład jako pojazd do transportu pojazdów. W standardowej kabinie kierowcy znajdują się miejsca dla maksymalnie trzech osób, natomiast w kabinie podwójnej do miejsca pracy mogą dojeżdżać nawet małe zespoły złożone z maksymalnie siedmiu osób. Dodatkowo z myślą o specjalnych wymogach branżowych można wybrać spośród licznych opcji zabudów o sprawdzonej jakości.

Przegląd różnych wersji Sprintera Podwozie do zabudowy:

  • Trzy długości pojazdu: kompaktowa, standardowa i długa
  • Dwie wersje kabiny kierowcy: standardowa i podwójna
  • Dostępny w wersjach o dopuszczalnej masie całkowitej 3000 kg, 3500 kg, 4100 kg i 5000 kg, dodatkowo liczne możliwości zwiększenia lub zmniejszenia ładowności, umożliwiające osiągnięcie dopuszczalnej masy całkowitej do 5500 kg
  • Maksymalna ładowność przekraczająca 3000 kg w wariancie do 5500 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita zestawu do 8750 kg
  • Dostępny w wersji z napędem na koła przednie, na koła tylne i na wszystkie koła

Wersje silnikowe. 

Diesel

211 CDI ( 114 KM )

311 CDI (114 KM)

411 CDI (114 KM)

314 CDI (143 KM)

414 CDI (143 KM)

514 CDI (143 KM)

214 CDI (143 KM)

315 CDI (150 KM)

316 CDI (163 KM)


416 CDI (163 KM)

516 CDI (163 KM)

317 CDI (170 KM)

417 CDI (170 KM)

419 CDI (190 KM)

519 CDI ( 190 KM )

319 CDI ( 190 KM )

319 CDI ( 190 KM )